1. Telme בחדרי ההמתנה של חדרי הניתוח

2. Telme בעת ההמתנה בתורים

 

 Telme בחדרי ההמתנה של חדרי הניתוח

איך מפעילים את Telme?

  1. שילחו SMS עם קוד המסך המופיע בתחתית מסך המידע למספר 8383.
  2. המתינו לקבלת הודעת SMS בה תתבקשו לשלוח את מספר המטופל של יקירכם, כמופיע במסך המידע. 
  3. מרגע זה תהיו מעודכנים על ההתקדמות בשלבי התהליך הרפואי של יקירכם בחדר הניתוח.

בני משפחה נוספים מעוניינים להיות מעודכנים?

  • לאחר הפעלת  Telme בסלולארי שלכם, בקשו מבני משפחה לשלוח SMS עם מספר הסלולארי שלכם למספר 8383.
  • לשמירת הפרטיות - מיסרו לבני המשפחה את שתי הספרות האחרונות של מספר המטופל של יקירכם, כמופיע במסך המידע.
  • ואז... Telme יעדכן גם אותם על התקדמות התהליך הרפואי.

 Telme בעת ההמתנה בתורים:  

  1. שילחו SMS עם מספר ה-Telme שלכם, המופיע בפתק שתקבלו בקבלה למרפאה/למכון למספר 8383.
  2. הודעת SMS תישלח אליכם עם הזמן המשוער להגעת תורכם.
  3. קחו את הזמן שלכם.
  4. בהמשך תעודכנו לקראת כניסתכם לטיפול.

 מעוניינים לקבל עדכוני מידע נוספים? 

"Telme שוטף" - לאחר הפעלת Telme אצלכם בסלולארי תוכלו לקבל עידכונים שוטפים בפרקי זמן קבועים.

  • "Telme שוטף 60" - לעדכונים כל שעה שילחו את הסיפרה 1 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 30" - לעדכונים כל 30 דקות שילחו את הסיפרה 2 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 20" - לעדכונים כל 20 דקות שילחו את הסיפרה 3 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 15" - לעדכונים כל 15 דקות שילחו את הסיפרה 4 למספר 8383.

 בהפעלה ראשונה של Telme, מוענק לכם "Telme שוטף 30", הפרק זמן המומלץ המשאיר אתכם מעודכנים, בחינם!

 "Telme כעת" - לעדכון חד פעמי נוסף שילחו את המילה "טלמי" למספר 8383.

________________________________________________________

 

במידה ולא קיבלתם הודעה חוזרת כלשהי מ- Telme - פנו למפעיל הסלולארי שלכם לבקשת הסרת החסימה.
לביטול השירות בכל עת - שילחו את הסיפרה 0 למספר 8383.
עלות כל הודעת עדכון - 1 ש"ח בלבד.
שירות לקוחות Telme (מענה אנושי) - 09-7467331.
השירות בכפוף לתקנון.

 

 


slogen_HP_bottom