איך מפעילים את Telme בהרצליה מדיקל סנטר (HMC)?

  1. שילחו SMS עם המספר 10222 למספר 8383.
  2. המתינו לקבלת הודעת SMS בה תתבקשו לשלוח את שלוש הספרות האחרונות של מספר תיק המטופל של יקירכם.
  3. ואז... Telme תעביר גם לכם מידע מעודכן על התקדמות התהליך במרכז הרפואי - במשך תהליך הניתוח ועד השחרור הביתה.
    **
    התשלום באמצעות חשבון הסלולאר של בעל המכשיר.

בנוסף ...

הרצליה מדיקל סנטר מעניק שירותי Telme לאחד מקרובי המשפחה שנבחר.

  • בעת תהליך הקליטה לקראת ניתוח, מוסרים את מספר הסלולארי של אחד מקרובי המשפחה שנבחרעל ידי המטופל.
  • עדכוני Telme יועברו אל קרוב המשפחה באמצעות SMS במשך תהליך הניתוח ועד להעברתו למחלקות האישפוז.
  • שירות זה ניתן ללא תשלום על ידי הרצליה מדיקל סנטר.

  מעוניינים לקבל עדכוני מידע נוספים?

"Telme שוטף" - לאחר הפעלת Telme אצלכם בסלולארי תוכלו לקבל עידכונים שוטפים בפרקי זמן קבועים.

  • "Telme שוטף 60" - לעדכונים כל שעה שילחו את הסיפרה 1 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 30" - לעדכונים כל 30 דקות שילחו את הסיפרה 2 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 20" - לעדכונים כל 20 דקות שילחו את הסיפרה 3 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 15" - לעדכונים כל 15 דקות שילחו את הסיפרה 4 למספר 8383.

 בהפעלה ראשונה של Telme, מוענק לכם "Telme שוטף 30", הפרק זמן המומלץ המשאיר אתכם מעודכנים, בחינם!

 "Telme כעת" - לעדכון חד פעמי נוסף שילחו את המילה "טלמי" למספר 8383.

________________________________________________________

במידה ולא קיבלתם הודעה חוזרת כלשהי מ- Telme - פנו למפעיל הסלולארי שלכם לבקשת הסרת החסימה.
לביטול השירות - שילחו את הסיפרה 0 למספר 8383.
עלות כל הודעת עדכון - 1 ש"ח בלבד.
שירות לקוחות Telme (מענה אנושי) - 09-7467331.
השירות בכפוף לתקנון.

 

 

 


slogen_HP_bottom