איך מפעילים את Telme בהרצליה מדיקל סנטר (HMC)?
- שילחו SMS עם המספר 10222 למספר 8383.
- המתינו לקבלת הודעת SMS בה תתבקשו לשלוח את שלוש הספרות האחרונות של מספר תיק המטופל של יקירכם.
- ואז... Telme תעביר גם לכם מידע מעודכן על התקדמות התהליך במרכז הרפואי - במשך תהליך הניתוח ועד השחרור הביתה.
**התשלום באמצעות חשבון הסלולאר של בעל המכשיר.
בנוסף ...
הרצליה מדיקל סנטר מעניק שירותי Telme לאחד מקרובי המשפחה שנבחר.
- בעת תהליך הקליטה לקראת ניתוח, מוסרים את מספר הסלולארי של אחד מקרובי המשפחה שנבחרעל ידי המטופל.
- עדכוני Telme יועברו אל קרוב המשפחה באמצעות SMS במשך תהליך הניתוח ועד להעברתו למחלקות האישפוז.
- שירות זה ניתן ללא תשלום על ידי הרצליה מדיקל סנטר.
מעוניינים לקבל עדכוני מידע נוספים?
"Telme שוטף" - לאחר הפעלת Telme אצלכם בסלולארי תוכלו לקבל עידכונים שוטפים בפרקי זמן קבועים.
- "Telme שוטף 60" - לעדכונים כל שעה שילחו את הסיפרה 1 למספר 8383.
- "Telme שוטף 30" - לעדכונים כל 30 דקות שילחו את הסיפרה 2 למספר 8383.
- "Telme שוטף 20" - לעדכונים כל 20 דקות שילחו את הסיפרה 3 למספר 8383.
- "Telme שוטף 15" - לעדכונים כל 15 דקות שילחו את הסיפרה 4 למספר 8383.
בהפעלה ראשונה של Telme, מוענק לכם "Telme שוטף 30", הפרק זמן המומלץ המשאיר אתכם מעודכנים, בחינם!
"Telme כעת" - לעדכון חד פעמי נוסף שילחו את המילה "טלמי" למספר 8383.
________________________________________________________
במידה ולא קיבלתם הודעה חוזרת כלשהי מ- Telme - פנו למפעיל הסלולארי שלכם לבקשת הסרת החסימה.
לביטול השירות - שילחו את הסיפרה 0 למספר 8383.
עלות כל הודעת עדכון - 1 ש"ח בלבד.
שירות לקוחות Telme (מענה אנושי) - 09-7467331.
השירות בכפוף לתקנון.


