Telme בעת ההמתנה בתורים:    

  1. שילחו SMS עם מספר ה-Telme שלכם, המופיע בפתק שתקבלו בקבלה למרפאה/למכון למספר 8383.
  2. הודעת SMS תישלח אליכם עם הזמן המשוער להגעת תורכם.
  3. קחו את הזמן שלכם.
  4. בהמשך תעודכנו לקראת כניסתכם לטיפול.

 השירות בחינם למבקרי בית החולים שניידר לילדים מטעם שירותי בריאות "כללית"!

מעוניינים לקבל עדכוני מידע נוספים? 

"Telme שוטף" - לאחר הפעלת Telme אצלכם בסלולארי תוכלו לקבל עידכונים שוטפים בפרקי זמן קבועים.

  • "Telme שוטף 60" - לעדכונים כל שעה שילחו את הסיפרה 1 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 30" - לעדכונים כל 30 דקות שילחו את הסיפרה 2 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 20" - לעדכונים כל 20 דקות שילחו את הסיפרה 3 למספר 8383.
  • "Telme שוטף 15" - לעדכונים כל 15 דקות שילחו את הסיפרה 4 למספר 8383.

 "Telme כעת" - לעדכון חד פעמי נוסף שילחו את המילה "טלמי" למספר 8383.

________________________________________________________

במידה ולא קיבלתם הודעה חוזרת כלשהי מ- Telme - פנו למפעיל הסלולארי שלכם לבקשת הסרת החסימה.
לביטול השירות בכל עת - שילחו את הסיפרה 0 למספר 8383.
עלות כל הודעת עדכון - חינם למבקרי בית החולים שניידר.
שירות לקוחות Telme (מענה אנושי) - 09-7467331.
השירות בכפוף לתקנון.

 

 

   
   

 


slogen_HP_bottom